Ko esam paveikuši 3 gados?

Mēs ticam kopienas spēkam un esam pateicīgi par katra studenta sasniegumiem!

Mēs ticam, ka 1+1 (var būt) 3

Studentu individuālas izaugsmes RĀDĪTĀJI:

1 + h
semestrī pavadītas, apgūstot COURSERA piedavātos kursus un darbnīcas
1 + h
semestrī katrs students pavada, analizējot un izskaidrojot aizvadīto kursu/projektu notikumus
1 + h
pavadītas individuālajās mentoringa sesijās

5+ izlasītas grāmatas gadā katram studentam

10+ Coursera setfikāti gadā katram studentam

MŪSU inicatīvas un SADARBĪBAS:

BASAFUL

Dibināta Eiropā unikāla studentu digitālo pakalpojumu aģentūra ar 70+ īstenotiem projektiem, 100k apgrozījumu un 28 dalībniekiem 2 gadu laikā.

feelin.fun

E-komercijas veikals, kas veido neierastas dāvanas tumšā humora cienītājiem.

Sadarbība ar birojs.lv

3000+ datu līniju ievedīšana un apstrāde Google Data studio, veidojot reālā-laika atskaiti, birojs.lv uzņēmumam.

mola kvartāls

Koncepta, vīzijas un investoru prezentācijas izveide 50000 m2 lielai Radošo & Tehnoloģiju teritorijai Ventspils pilsētā.

Podkasts
"Pēc skolas"

Podkasta "Pēc skolas" pirmās pilota sezonas izveide - 8 ieraksti, ar 24+ viesiem.

startinventspils.lv

Jaunuzņēmumu stratēģijas izveide Ventspils pašvaldībai ar fokusu uz Makslīgo intelektu, SpaceTech, EdTech, VR/AR gaming

FONĀ ESAM IZVEIDOJUŠI ARĪ DZIESMU,

kad papildus motivācija ir īpaši nepieciešama!

organizēti pasākumi un hakatoni:

BUSINESS ACADEMY BOOTCAMP
2019, 2020, 2021, 2022

Iepazīsti unikālu tehnoloģiju uzņēmejdarbības studiju formātu dinamiskajā vidē. 3 dienu garumā ir iespēja ielūkoties studentu ikdienā un mācību procesā. 

200+ pieteikumi, 80 dalībnieki un 20 vieslektori 

NASA SPACE APPS CHALLENGE
2020, 2021

Viens no lielākajiem globālā mēroga 48 stundu hakatoniem pasaulē, kas apvieno kosmosa un tehnoloģiju entuziastus, lai risinātu gan ar Zemi, gan kosmosu saistītus izaicinājumus, kopā ar NASA

Pirmo reizi realizēts arī Latvijā (150+ dalībnieki)

E-SPORTS KURZEME
CHALLENGE #1 & 2

E-Sports Kurzeme ir mūsu inicatīva, lai popularizētu gaming industriju Kurzemē. Primārais mērķis ir aktivizēt līdzīgi domajošos un padarī viņu aizraušanos jēgpilnāku un aizraujošaku, organizējot turnīrus un izglītojot par gaming pasauli.

Pirmais turnīrs – 63 dalībnieki 

EMOTIONAL INTELLIGENCES & TECHNOLOGIES MEET US

Tā tikšanās vieta, ambicioziem, uz attīstību un tehnoloģijām vērstiem cilvēkiem, kas regulāri tiekas, lai dalītos pieredzē, kopīgi mācītos un strādātu pie sevis un vietejās tehnoloģiju uzņēmējdarbības ekosistēmas attīstīšanas.

Vismaz x1 mēnesī 

Pielietojam iegūtās zināšanas:

Green tech cluster "green idea hackaton"
1.vietas ieguvēji

kurzemes inovācijas grantu 1.vietas ieguvēji komanda "NUD"

Widhackers hakatona 4.vietas ieguvēji

INTERESĒ PIEVIENOTIES? NENOKAVĒ!

Piesakies jaunumiem!